miriamkarlsson

Alla inlägg under september 2011

Av miriam karlsson - 28 september 2011 19:30

Jag har kastat mig ut från klippkanten. Gått ut ur min bekvämlighetszon. Chansat.


 

Nu ska jag leva livet. punkt.



Av miriam karlsson - 27 september 2011 18:09

Mitt hjärta värker.


Den eviga frågan.... hur gör jag med personalfesten?

Av miriam karlsson - 26 september 2011 19:59


Dagen har erbjudit att jag skulle avsluta mitt abonemang, ett samtal senare har jag istället förlängt det med 6 månader. oooops.  jag är svag för trevliga personer som dessutom vet mer än jag i det gällande ämnet. Grundlurad. Fast det var en bra deal....  dock var jag nog inte hans svåraste byte....


 

I want to fall in your arms.

Av miriam karlsson - 25 september 2011 22:53

Min värld snurrar, jag tappar greppet. Jag är tillbaka på samma plats som tidigare, samma liv, fast denna gången är det annorlunda. Trots allt är det som att tiden aldrig gått, aldrig flugit iväg likt en fjäder.



I'm afraid I will fall if I ever look you in the eye.



   

Men du får mej att se på mej väldigt mycket naknare
O världen med dej i den är väldigt mycket vaknare



Av miriam karlsson - 24 september 2011 22:18

jag önskar jag kunde ge er denna känslan. Kom tillbaka från Kenya igår, och idag bar det av till jobbet. Jag kan inte förklara. Det gör ont i mig.

Gud, hur kommer det sig att du ger mig alla de finaste människorna?


     

Det pirrar i magen av lycka, önskar jag kunde dela det med er.....


Av miriam karlsson - 4 september 2011 10:46

Sista gången jag uppdaterar innan Kenya. På tre veckor. Det kommer blir det allra bästa!


I fantasin kan jag säga precis vad jag vill till dig, du är en del av mitt liv. Av mitt hjärta.

Av miriam karlsson - 3 september 2011 20:55

Imon åker vi till Kenya. hela högen.




.... and I wondered if I ever crossed you mind.

Ovido - Quiz & Flashcards