miriamkarlsson

Alla inlägg under januari 2012

Av miriam karlsson - 31 januari 2012 16:39

I hate the way you effect me, and I hate that I like it.

-

Av miriam karlsson - 30 januari 2012 22:19

Ibland önskar jag att du inte ignorerade mig. faktiskt.


Don't ever make the mistake of thinking kindness is a weakness; sometimes it takes great strength to smile & say kind  words..


Loving someone more then yourself can do lots of damage, Because when their gone your world crumbles.

Av miriam karlsson - 30 januari 2012 18:15

To tell myself "I don't care about you anymore" is not to let go. I'm lying beacuse I'm afraid to realize you are my everything. 



 Snygga barn.

Av miriam karlsson - 30 januari 2012 11:31

Andas in känslan av att jag inte bryr mig. Att jag klarar mig ändå.

Styrka är att klara sig, att stå när alla tror att du ska falla. 



Sometimes break down is the only way to start all over again, to give life a second chance.


Vi är starkare än vi tror. Anstränger vi oss klarar vi så mycket mer än vi någonsin kunde drömma om. Det är i alla fall vad jag intalar mig. Vad jag måste tro för att dämpa känslorna. Jag laddar om för att åka mot skolan. 

Av miriam karlsson - 28 januari 2012 11:40

Fick ett tips på en blogg av min kära vän Albulena. 

http://nicaah.blogg.se/



Inspiration.

Av miriam karlsson - 28 januari 2012 00:01

för när man ser att det blöder
det är först då det gör ont.




Hade jag varit ärlig mot mitt hjärta första gången hade jag aldrig hamnat här.




But you never broke my heart, you never lied right to my face, and you never left my life without telling.

I ask my self: Do I have a reason to hate you? Do I even have a reason to not love you?


Av miriam karlsson - 27 januari 2012 13:53

Ibland kommer vågen av saknad lite hårare.  så att den slår omkull mig. lämnar mig liggandes i tårar. 

Men andra dagar står jag kvar. Stark i tumultet. Det enda jag vet är att det inte kommer gå över, lika mycket som jag vet att jag kommer klara att leva med det. 



Wish your arms were here, around me. Never letting me go.


Av miriam karlsson - 26 januari 2012 21:14

Ångrar inte en sekund att jag inte gick ut idag. att sitta hemma och försöka gömma sig för sina föräldrar är way better! icke ironi, faktiskt! 

Trött som bara den.....


I have to face the truth, I know. 

Ovido - Quiz & Flashcards