miriamkarlsson

Alla inlägg under december 2010

Av miriam karlsson - 31 december 2010 12:52

 

Alla verkar jätte taggade på nyår..... jag känner mej nog mer rädd.  Jag vet inte riktigt vad jag gör där, men det blir ngo kul XD haha  jag har ju Emelie =)



.

Av miriam karlsson - 30 december 2010 21:09

Jag har handlat sjukt mycket denna veckan. idag blev det vsst typ 10 plagg, en kamerväska, en ljudsladd, ansiktsmasker och resten av emelies present som förövrigt är inslagen och står på mitt skrivbord nu. Hon ska få den imon, tihi :)  igår handlade jag, som sagt en del oxå. Tro det eller ej, men jag, JAG av alla människor har kööpt en helrosa tunika och en blommig tunika XD haha men det är ju alltid kul att blir överraskad när man kommer hem och inser vad man råkade packa på sej i affärerna XD haha


Mellandagarna har varit BRA!!

Av miriam karlsson - 29 december 2010 22:38

 

Jag sitter vid min dator jag köpt idag. Lycka! Jag lyssnar oxå på mysig musik. Tihi detta är fint!! Jag köpte lite kläder oxå, fast inget riktigt av betydelse, liksom..... för jag har en dator, right? Åh! det är itne sant. JO! och jag har skaffat photoscape och ett eget spotify konto alldeles själv. Föstår ni att jag känner mej teknisk?


Igår var jag på tjejkväll med min svägerska och hennes vän. Inte så mycket jag, men jag gillade det. typ ansiktsmasker, tjejsnack, smoothie, tjejfilm och nagelmålning. Super mys! och jag ska visst gå i affärer imon oxå, inte illa. och sen blir det ju nyårsafton med min super fina vän!! <3

Av miriam karlsson - 28 december 2010 16:03

Nu sitter jag i jkpg hos min svägerska, och min bror bor ju här oxå. Men han jobbar ju, så jag räknar inte med honom nu.

Jag STORhandlat med Anna Nimmersjö, blev sjukt bra, hoppas vi på och mer shopping kommer ske imon!! ^^ tjohoo :)

Nyårsklänning borde man ju köpa oxå.



Av miriam karlsson - 27 december 2010 21:33

Ibland blir inte allt som man tänkt sig. Jag blir förvånad, trots att det sker 90% av gångerna




Min vän Elin är en fin människa. En av få man kan lita på.



<3 



.

Av miriam karlsson - 25 december 2010 13:18

Julafton är över, och det är nog synd. Men den var bra i alla fall. Lite av släkten kom på kvällen oxå, inte illa!! haha

Julklappar fick man oxå, typ a lot of kläder och annat kul ^^ tihi

Men jag insåg att jag tycker om Pauline, om ni ville veta. Det var bara något jag kände för att skriva. Och Emelie förgyllde dagen lite genom att välja vad jag ska göra på nyår :P


Snart bär det av till min moster och sedan direkt till jobbet efter det!! :)


God Jul och Gott nytt år!!

Av miriam karlsson - 18 december 2010 23:00



Jag vill inte förklara, vad skulle det tjäna till?



  

ångest

Bilderna är inte fina, roliga, söta eller mysiga. Allt handlar om då. Minnen



I have no words.

 

Av miriam karlsson - 15 december 2010 22:34

Jag dök ner till det hemska men besökte det bara och kom tillbaka upp med huvudvärk.



Jag har mobil igen, det är nog skönt. Men jag hade klarat mej längre, utan tvekan!



Jag vill ta kort oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards