miriamkarlsson

Alla inlägg under mars 2011

-

Av miriam karlsson - 31 mars 2011 22:50

Hur berättar jag att jag älskar dej?

Av miriam karlsson - 31 mars 2011 22:01

 

I'm living the dream..... just as you know.


Jag börjar förstå. Änglar har inte alls vingar.


...... ibland är det 10 åriga pojkar som låter livet glänsa lite extra.

Av miriam karlsson - 30 mars 2011 20:12

Igen. För mig är det bara skratt. Jag skrattar åt honom, åt allt man förstår att han vill ha. Han är sjuk, verkligen sjuk.

Samtidigt blir jag glad, inte av honom. Utan av andra, av vänner. Vänner runt om i världen, i Sverige.

Mitt liv är konstigt. Det känns som jag tittar på utifrån på ett liv som går av sig själv. Åt håll som egentligen är helt omöjliga. Till platser som är för bra för att vara sant.......



 

Av miriam karlsson - 30 mars 2011 15:19

det är dina ögon och ditt léende jag inte kan ta blicken bort från. inte kan glömma

Av miriam karlsson - 29 mars 2011 23:32

oj..... bloggen blev orange :O

Av miriam karlsson - 29 mars 2011 21:47

Jag sitter visst och kollar på fotbollsövningar eftersom jag tar min roll som tränare på fullaste allvar. Imon innefattar visst att öva till musikalen och sätta ihop ett bra pogram till torsdagens träning. Min stora fråga i livet numera är hur jag ska få in spontana saker? Vill man träffa mig, eller något liknande krävs det att boka tid några veckor i förväg. Nästa lediga dag är nog den 19:e eller 20:e april.

Fast det är så livet ska vara. och plugga? nej, det gör jag ju inte.


Förövrigt var vi på en föreläsning om sekter, och antagliigen är alla grupper en sekt.  Tillexempel, politiska parti, hela samhället och lite allt möjligt. Se bara på SM09, nej mne jag tycker hon var bra, fast hon ser nog sekter i lite för mycket grupper, skulle jag tro.

Av miriam karlsson - 28 mars 2011 21:52

galen huvudvärk, så jag känner hur huvudet sprängs varje gång jag rör på det.


jag har bestämt mig, jag ska verkligen ta tag i mitt liv och ut och springa typ en gång i veckan, om jag får in det i mitt fulla liv, men ganska ofta. jag ska verkligen springa för att det är skönt, inte bry mig om att det inte är alls långt (för, tro mej, min kondition är under botten nu) jag ska släppa (försöka i alla fall) allt det där fotbollstänket att det typ inte räknas om det är mindre än 4-5 km och att allt ska vara så bra. jag kan inte göra det bra. enligt mina mått mätt, för de är sjuka.

nu ska jag bättra mina vanor lite. det tog mig visst ett halvår att samla energi för att träna på riktigt efter att fotbollen tog all vilja att träna ifrån mig.




annars är det bra. jag lever, som alltid, i en fantasi, försvinner in i musiken, hoppas och drömmer om framtiden.

Av miriam karlsson - 27 mars 2011 21:18

Har inte hittat en enda fin bikini, som jag gillar.....

Snart hoppas jag på att affärerna flödar över av färgglada bikini och mysiga tunikor som fladdrar i vinden och tydligt visar att det kommer komma sommar.

Ovido - Quiz & Flashcards