miriamkarlsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av miriam karlsson - 31 oktober 2011 22:59




Bakom varje människa finns en hel värld.




Visste jag hur du har det skulle jag aldrig tänka så om dig. Visste jag vad som är bakgrunden till den du är skulle jag vara den jag föraktar mest.


.

Av miriam karlsson - 30 oktober 2011 01:06

Tanken för kvällen var utgång tillsamans med emelie. men efter att vi var nere på stan och inser hur dött Vetlanda faktiskt är en lördag efter löning kändes det inte längre lika lockande att sitta stil med typ 10 pers vars enda syfte med kvällen är att dricka öl. typ. Ragga runda på stan (och försökte intala oss att vi inte är lika patetiska som alla volvoraggare och andra som åker runt, runt, runt) och sedan slutade vi hos mig framför tvn. Jag citerar emelie "det var länge sen vi var hemma hos tv:n och kollade på dig". tror vi var lite väl trötta idag.

Av miriam karlsson - 29 oktober 2011 01:00

 


Jag har alltid varit lite efter alla, så även nu. När jag ikväll intallerat wordfued och nu sitter bänkad framför mobilen. Det går snart över.

Dagen har bara bjudit på skola och jobb. Så det är härligt att död och äcklig sitta i sängen och kunna slappna av för första gången på länge.


Kunde du bara förstå vad jag säger med kroppen kanske du skulle förstå vad jag innerst inne känner, det jag inte kan dölja.

Av miriam karlsson - 27 oktober 2011 23:08

Jag skulle kunna gå genom eld för dig.

för att visa hur mycket du betyder för mig.

Jag skulle kunna ta all världens smärta för dig

för att ge dig lugn, lycka.

Jag kommer aldrig kunna sluta älska dig

för att du är den du är.

Av miriam karlsson - 26 oktober 2011 19:31

Min kära vän kan ta sig vart hon vill. Glad för hennes skull. Det behövde hon verkligen. Puss på dig <3


               bäst. 

Två dagar kvar sen är det äntligen tid att andas.



.

Av miriam karlsson - 25 oktober 2011 22:17

.




är du en person, kan du inte vara den hela tiden istället?



.

-

Av miriam karlsson - 25 oktober 2011 16:52

 

-

Av miriam karlsson - 24 oktober 2011 21:55

om en vecka är det lov. det gör det värt att stå ut. en vecka av välförtjänt lov.

Ovido - Quiz & Flashcards