miriamkarlsson

Alla inlägg under juli 2010

Av miriam karlsson - 31 juli 2010 22:46

Nu lever jag på hoppet. Det är bara den enorma längtan som får mig att ta mej igenom helgen. Jag längtar till måndag och allt jag vill är att dagen imon ska försvinna, för jag ska jobba 8,5 timmar imon, lika som idag.....


hela jag är fruktansvärt utpumpad på emergi och mina ben värker. Hela min tid sitter jag och försöker koppla bort att mitt jobb och bara se fram emot ledigheten nästa vecka! Oj!

Det kommer bli party

Av miriam karlsson - 30 juli 2010 19:01


Jag har jobbat idag och jag har BRÄNT mig! Det är INTE kul! och sen regnar det oxo, vill säga inte en bra dag! (det är lite svårt att skriva med ett bränt finger så jag knappt kan börja det)


Jag vill en sak, VARA LEDIG!!



-När jag väl förstod det försökte jag förneka det för att inte bli sårad, när jag inte längre kunde förneka det kunde jag bara erkänna: jag älskar dig.-

Av miriam karlsson - 29 juli 2010 21:44

ibland blir man besviken, och ibland inte..... jag blir både besviken och överträffade. Egentligen har jag inte anledning alls att bli besviken, faktiskt, men jag blir det ändå och ibland har jag ingen anledning att bli överträffad, men jag blir det ändå. Sanningen överträffar mig, och sanningen gör mig besviken.... men det är väl det som kallas livet?


Jag jobbade idag oxo (surprise) och sedan blev det café hörnet med Linn, min kära, saknade vän. Ojoj vad härligt  det var att träffa henne, hon är verkligen fantastisk! vi satt på fiket i en timme drygt och bara pratade. Ibland behöver man det, och ibland bara vill man det......

Av miriam karlsson - 28 juli 2010 20:02

  


Sitta med filt vid tv:n är livet. troligtvis blir det en kopp kaffe till och en glass, kanske :D  bara 4 dagar kvar tills jag får vara ledig och då hoppas jag att jag lämnar denna platsen och beger mej mot blötare och härligare platser =)


För tillfället är McDonald's mitt liv, verkligen! jag jobbar 10 dagar i rad, nu. Det är sjukt och så jjätte mycket pengar får jag ju inte för det.....  men snart är det över ^^   men jag ska gå dit med glatt humör och bara se allt positivt =) 


Nu känns det som kaffet och glassen kallar ;)

Av miriam karlsson - 27 juli 2010 15:50

Sommaren är snart över och jag är precis lika blek som innan, om inte blekare ;) men vet ni vad? jag tror inte jag bryr mej någonting om jag är brun, vit, röd eller bara fisrosa. När jag kollar på kort från vintern stör jag mej inte alls på att jag är blek, jag tror faktiskt jag är en sån där "passar-inte-i-solbränna-för-jag-blir-bara-röd"-människa....


.... men nu hade jag tänkt mej prova en..... succé? kanske, kanske inte.... det märker vi sen :P haha men jag tänkte prova tacoköttfärs med gurka, tomat och cream fraiche med smak av chili och paprika.... men det vet vi inte hur det smakar än ;D

Av miriam karlsson - 27 juli 2010 11:59


Jag landade visst framför datorn igen.

Som alla som är mellan 6 och 19 år vet är det skola snart... åh vad kul?

   NEEEJ!! jag våndas för denna dagen då man kommer lägga lovet bakom sig, då man inte längre kan göra vad man vill, då man måste allt och tillslut alla prov, läxor, tidiga morgonar, tråkiga lektioner, sega raster och döda kvällar!!


Det är inte kul, inte kul alls faktiskt.






Av miriam karlsson - 27 juli 2010 00:04

Jag börjar återhämta mej efter ett platt fall, så att säga. Att handlöst falla mot marken och inte längre hitta någonstans att hålla sig för att dämpa fallet.

Så nu är jag back on track!

Dagen har tillbringats på McDonlad's i 8 timmar, jobb, vill säga.... förhoppningsvis kan jag njuta i två dagar innan jag än en gång går in där..... ja man får ju pengar i alla fall =)





Av miriam karlsson - 25 juli 2010 23:49

Jag sitter fortfarande och väntar på att börja leva, att ha massa dagar i streck som man bara  kan se tillbaka på och njuta, att göra just det som man vill, inte tänka på framtiden och allt sånt man pratar om.


- It tears me apart -

Ovido - Quiz & Flashcards