miriamkarlsson

Alla inlägg under mars 2012

Av miriam karlsson - 29 mars 2012 21:37

We must stand together

There's no giving in

Hand in hand forever

That's when we all win


Det är klart det gör ont, det gör det alltid. Något annat vore omänskligt. 

Men det är ett minne som inte kommer svika.

En flygande själ. 


I will try my best to make you face the reality. To be by your side. 

Av miriam karlsson - 27 mars 2012 21:37

Det värsta är att se hur ont det gör i dig. 


 

Allt kan försvinna med vinden, rinna ut mellan dina fingrar. Du måste bara kunna fånga det som är värt att hålla fast vid innan det faller till marken. Innan det är för sent. 



Av miriam karlsson - 25 mars 2012 17:14

Tar avstånd. Låter inte omständigheterna bryta ned mig. Andas in sol, värme och vår. Tar på mig ett leende. 

Av miriam karlsson - 21 mars 2012 00:24

Balanserar på en lina av omständigheter. Antingen står jag kvar eller faller jag av. Jag kommer i alla fall göra det med huvudet högt. 

Av miriam karlsson - 19 mars 2012 22:30

Krossad och lämnad på marken i tusen bitar. Om jag bara kunde samla mina tankar i några minuter så jag kunde sudda bort ett av de tusen orosmolnen som täcker hela mitt synfält. För krossad för att lyckas. För krossad för att orka. 

Av miriam karlsson - 18 mars 2012 22:12

Svårt att kontrollera känslor. 


               

Av miriam karlsson - 15 mars 2012 16:29

Mitt problem är att jag bryr mig alldeles för mycket. Involverar känslorna lite för lätt. 


 

Av miriam karlsson - 12 mars 2012 22:49

     



Ibland försvinner jag bort till en annan plats. Fast bara mentalt. Vissa gånger försvinner jag till det förflutna och försöker hitta svar på varför?. Hur det kommer sig att det fick den här vändningen. Inte bra, inte dåligt. Bara förflutet.

Ofta förflyttar jag mig bara till fantasin, för det brukar vara lite lättare. 


Don't ask for change, be the change. 

Ovido - Quiz & Flashcards