miriamkarlsson

Alla inlägg under november 2010

Av miriam karlsson - 28 november 2010 00:07


Jag funderar om det är dags för mej och blir mer en riktigt kvinna, och börjar amvända ringar.... Egentligen är det för att min vän Emelie fick mig att, förutom bröllop, bröllopsklänning och bröllopsresa, även börjar drömma om förlovnings- och vigselring..... ja det är väl lite därför jag börjar kolla på ringar. Dock måste jag tillägga att dessa ringar funkar ju inte till sånt ;)



   


Dock kommer nog min vigselring bli något mot detta hållet....


 



Åh! Tänk om man verkligen tog tag i sig själv och började använda smycken.... det är ju sjukt snyggt.... jaja jag är väl inte riktigt tillräckligt ordentlig, eller jag är kanske för lat ;) haha

Av miriam karlsson - 25 november 2010 20:22

Lifet kan man ju skratta åt!!

Idag infann sig mitt första IG! Efter att kommit över all ångest, panik och chock kan jag nu skratta åt detta. JAG FICK IG!!!!!

Komiskt! Jag var ju inte ensam, för det var ju hella den tidiga gruppen och 12 andra i min grupp som fick det oxå, men ändå. IG? hahahahaha


det var nog dagens roligaste!! trots allt!!

Av miriam karlsson - 23 november 2010 20:55

Jag ser fram emot framtiden, den ser ljus ut.

Då menar jag ju den som är lite längre fram, inte den på torsdag då jag har naturkunskaps prov och har glömt böckerna hemma, den ser ju inte så bra ut!

hahahahahahaha fail av mej!!

Och Elin är cool, lite av min idol. Hon har verkligen fått mej att skratta idag XD


Tack för dagen Elin, Linn, Ellen och Frida. Ni gör mej glad :D <3

Av miriam karlsson - 23 november 2010 12:03

Julmusiken strömmar ut ur högtalarna och jag har precis vaknat. Snön ligger i drivor utanför fönstret och jag är medveten om att det snart är advent och att jag snart ska in till Vetlanda för att gymma och sen gå vidare och tillbringa tid med mina vänner på något café. Dagar som denna vill man lägga i en röd liten ask och förvara nära hjärtat.



Vissa saker förstår man inte direkt, eller har tillräckligt med lugn i kroppen för att se. Det är såna dagar jag önskar att jag var den jag önskar att jag var, eller försöker bli. Jag börjar nog förstå att bli stum när man är arg är kanske inte något dåligt, även om det inte var sån jag trodde jag var.




Detta kallas lycka



Av miriam karlsson - 22 november 2010 16:35

.






Jag vill kasta mig ut i världen. Se solen gå


upp på en annan kontinent. Dela det liv som


egentligen inte är mitt.






.

...

Av miriam karlsson - 21 november 2010 22:45

.




Vissa kommer alltid ha en plats i


mitt hjärta





.

Av miriam karlsson - 20 november 2010 23:56

.


Jag längtar, hoppas och vill. Framtiden är


ljus nu.


Jag vill se dig, höra dig, och lära känna dig. Det kommer inte ske, men i mina drömmar är det ljust över allt. Det är ganska patetiskt, men bara jag som vet.



.

Av miriam karlsson - 20 november 2010 18:18

Idag har jag ätit frukost, förutom det har jag ätit massa kebabrulle och en cheaseburgare, men vet ni vad jag vill komma fram till? Att det känns precis likadant som om jag bara hade ätit en macka. Det jag aldrig trodde skulle kunna lämna mej ens lite är borta för stunden, för en period i alla fall. Men jag undrar hur mycket som krävs för att förevigt läka de sår man lidit av i åratal? Egentligen tror jag nog inte att det går. Men vad gör det?





Det är i alla bra nu. Bättre än på länge. Och det gör mig lycklig.

Annars har jag fixat en födelsedagspresent till min underbara vän som fyllde år den 14 okotber, jag är inte en dag för tidig.


Nu väntas kaffe, gott kaffe av bönor. Även farsdagpresent från mig med inspiration från min kära vän Simon.  

Ovido - Quiz & Flashcards