miriamkarlsson

Alla inlägg under januari 2011

Av miriam karlsson - 31 januari 2011 19:27

 


Åh du vackra. Lämna mig helt. jag vill inte att du dyker upp. Jag älskar dej ju så. Ser du inte?    Snälla.     Se mig.    min ögonsten.



Av miriam karlsson - 30 januari 2011 14:35

 


Jag ser dig springa över ängen, studsa fram som på moln. Dina ögon dansar likt solens strålar om morgonen. Du är vacker.



.

Av miriam karlsson - 29 januari 2011 18:38

 

Tusen glittrande snöflingor i den kyliga vintervinden. Det jag kallar en virvel av diamanter men de andra kallar snöstorm.


.

Av miriam karlsson - 28 januari 2011 23:49

Om himlen någon gång skulle falla ner över jorden så vill jag vara med dej, då kanske vi blir två stjärnor som föralltid kommer vara tillsammans.

 

,2

Av miriam karlsson - 27 januari 2011 23:20



De flesta lögner om blondiner är falska.


Cincinnati Times-Star

Av miriam karlsson - 27 januari 2011 19:59



 

När ord inte riktigt räcker till vill jag falla in i dina armar och omslutas av din värme. Tacka dig för att du går bredvid mig och hjälper mig. Du har gett mig det finaste någon kan ge. Det jag alltid har drömt om, hoppats på. Du har gett mig de personer som aldrig kommer kunna lämna mitt liv utan att ta med halv hjärtat, de som får mig att le bara av att dyka upp i mitt minne. Du har gett mig de allra finaste personerna på hela jorden, mina vänner. Dina änglar.


Det allra finaste.



.

Av miriam karlsson - 25 januari 2011 19:01

Jag städar till mina föräldrar. som en överraskning, liksom.


 

mer än ord, mer än känslor.   fantasier.


.

Av miriam karlsson - 23 januari 2011 20:37

denna helgen har varit SJUK!

Jag är ensam hemma och vid 09.27 kommer jag på att jag borde gå till bussen som går vid 09.30 som den gör på vardagar i alla fall så jag skynda mej, men bussen står där så jag får kuta för att hinna med den, väl inne ser jag i tidtabellen att bussen går vid 09.25 på lördag. SMART! Med hjärtat bultande tänker jag att jag ska smsa någon och se vad dom gör i kväll, eftersom jag inte visste vart jag skulle sova och smas min kära vän emelie. då inser jag att min mobil inte ligger i min väska, jacka eller någon annan stans där jag borde lagt den.  så alltså var jag på väg till vetlanda, utan några nummer, utan mobil, utan någonstans att sova och ska jobba.....


YÄÄÄ nu inser jag att den varken låg på bänken i hallen, köket elelr på köksbordet, itne ens på mitt srivbord, inte vid kaffe maskinen eller jämte datorn. jo visst. letning pågår visst än. men jag har sovit i natt, jag är hemma och jag har överlev jobbet, så på så sätt har jag ju lyckats med de viktigaste sakerna.....  jag är sjukt lost!

Ovido - Quiz & Flashcards