miriamkarlsson

Alla inlägg under februari 2012

Av miriam karlsson - 29 februari 2012 22:40

I exist

I'm falling. I'm scared. I'm broken 

but I'm not yours. 



 

Av miriam karlsson - 29 februari 2012 20:10

You shoot me down, but I won't fall. I am titanium.


Omvärlden snurrar igen. Jag hade kontroll för ett ögonblick, men det försvann. 

Ibland gör det faktiskt ont, vad jag än säger. 



All denna fakta, information, böcker. Studier gör mig fysiskt illa, men jag måste hålla kvar. 

Av miriam karlsson - 28 februari 2012 20:20

Jag klarade en halv sida i boken innan jag tänkte ta en 40 min tupplur för att fortsätta resten, vaknar upp 1,5 timme senare och inser att jag inte kommer göra något alls. 


Jag träffade dig i natt, jag kände inte igen dig. 

Vi tänkte inte lika och jag visste inte vem du var. 



Jag har sagt det förut, men detta var det sista.  

Inte för att jag menar det, utan för att det blir lättast så.  



 

Av miriam karlsson - 27 februari 2012 23:12

Behöver förflytta mig till en plats med lugn och total harmoni. Luta mig tillbaka och andas in energi som håller mig stående. 



Jag kommer aldrig förstå, jag kan bara försöka se vardagen. 

Tyvärr så väcker det en rädsla. Att inte längre ha kontroll. 

Mister omdömmer, tappar mig själv. 

Jag ser inte verkligheten längre. 


Av miriam karlsson - 26 februari 2012 22:50

Ler tills jag har lite svårt att andas. 

Av miriam karlsson - 26 februari 2012 20:13

Att hålla fast vid något som inte finns. 


The worst thing is that I care.



Jag har haft en mysig helg och köpt min balklänning och försöker nu smälta att jag gjort det och att den inte var som jag hade tänkt. Landar i att den är vacker. 

Av miriam karlsson - 22 februari 2012 22:57

Jag vet inte vart vi är på väg. Det är för sent att dra sig tillbaka. Rädsla och osäkerhet. 


I've lost my self in the middle of nowhere. What am I doing?


Jag lutar mig tillbaka och försöker att fylla på med energi, tankarna slutar att snurra och livet blir lite lättare.  

Av miriam karlsson - 21 februari 2012 17:45

När jag släpper dig med blicken försvinner klumpen i magen och jag kan se att jag kommer klara det. 

Du får inte längre vara mitt fokus, allt blir så snett då.

I know who I am, and I'm the same without you. 

So, I'm begging you. Choose if you want all of me or nothing.

I'm ready to go. To move on.



This is not what I intended
I always swore to you I'd never fall apart
You always thought that I was stronger
I may have failed
But I have loved you from the start

 

Ovido - Quiz & Flashcards