miriamkarlsson

Alla inlägg under maj 2011

Av miriam karlsson - 31 maj 2011 21:16

Det svåra i livet är att  njuta. Att ta vara på allt man sedan kommer sakna. Det svåraste är att leva, inte bara hålla hjärtat slående. Fast det kan vara svårt nog ibland.


Det går bra nu. Imon lämnar jag Sverige. Väskan står mästam tom på golvet och med sprängande huvudvärk går jag nog kaffekoppen. Det går bra nu.

.

Av miriam karlsson - 30 maj 2011 22:29

A true friend. She never leaves you.


 

Av miriam karlsson - 30 maj 2011 15:41

Du såg du mig i ögonen som om det var den allra sista gången du fick se mig le. Sedan viskade du att jag var den finaste. Finaste av alla i världen.

.

Av miriam karlsson - 29 maj 2011 17:38

älskar känslan

Av miriam karlsson - 28 maj 2011 22:49

Just that I miss your smile, the way you look at me and evertime you say my name. I miss all of you.


 

I wish I could tell you what I really feel about you.....

Av miriam karlsson - 28 maj 2011 21:42

Jag missade balen :( men istället tjänade jag pengar, yeah!  och typ stressade ihjäl, men men.  Kollar på alla bilder från balen och tycker att alla kan lägga upp allt dom har men det är helt sjuuukt att det är typ Sandra, Maria, Sofie, Ida och alla dom som går i år. Det känns fortfarande som dom går i 8.an och njag har börjat sjuan, tiden går fort......

Av miriam karlsson - 27 maj 2011 23:30

det enda jag kan säga som har tagit min tid är Kenyaner......  Vila skulle jag vilja nu.

Av miriam karlsson - 22 maj 2011 20:55



       

Don't forget you're one of a kind.


Ovido - Quiz & Flashcards