miriamkarlsson

Alla inlägg under november 2011

Av miriam karlsson - 29 november 2011 23:39

Vet ni att jag har en vän som är lite bättre än alla andra? You reminded my of why I love you so much, silly girl. I love the way you make my day. 

Av miriam karlsson - 28 november 2011 21:42

vet inte hur jag ska reagera på vår familje utflykt till gymmet. 

Kul eller väldigt, väldigt patetiskt?

Av miriam karlsson - 28 november 2011 15:09

..... och Där föll stenen från brösten. Naturkunskapsprovet är över. Frihet väntar.

Av miriam karlsson - 27 november 2011 18:54

Känns som jag är fast i en för liten konstym. Måste flytta. Snart. 

Av miriam karlsson - 27 november 2011 12:44

Raskt uppvaknande, minst sagt. Vaknade av att jag hade försovit mig och i panik springer och tar på mig och 4 minuter senare är jag på väg mot träningen. Traning på tom mage. Ack var frukosten var god efteråt. 

Resten av dagen kommer tillbringas med natur och svenska. Känns helt okej trots allt. 

Hörde det roligaste någonsin. 


But They Told Me  
A Man Should Be Faithful  
And Walk When Not Able  
And Fight Till The End  
But I'm Only Human  


Det är inte alltid att man slutat älska, utan att man är för trött för att känna kärleken.

Av miriam karlsson - 27 november 2011 00:26

Helgens jobb är äntligen över. Imon blir det träning och plugg. Hoppas att jag blir mer taggad när all min energi inte går åt till att försöka hålla ögonen öppna. Försöker även diktera ihop ett fint tal. kommer aldrig lyckas.


tack att du bryr dig. tack att du lyssnar.  

så många gånger har jag berättat för mig själv att jag älskar dig. men du vet inget.

Av miriam karlsson - 24 november 2011 23:18

Jag försöker ta det med en klackspark. Få alla att tro att det inte spelar någon roll. Men jag skrattar för att pessimism kommer bryta ner mig. Ännu mer pessimism. Det var härligt att få ändra tankarna, även att det var bara för en kväll. för många låter det nog konstigt, men McDonald's är en form av terapi, att återställa tankar och stress från livet utanför restaurangens väggar.  Och jag bryr mig verkligen inte om alla andras åsikter. om det eller något annat. mina åsikter är gott och väl nog. 



Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Av miriam karlsson - 23 november 2011 19:47

Fotboll är det bästa du kan ta dig till. Spelar ingen roll om jag spelar med alla mina vänner eller egentligen inte har någon jag känner på planen, det är fotbollen jag älskar. Det är den som är en del av mig. 



I wish you saw through the surface, down to my heart.

Then you would see how deep I will regret this, if it will destroy us., even though it is my freedom.

Ovido - Quiz & Flashcards