miriamkarlsson

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av miriam karlsson - 18 oktober 2011 22:28

En person sa till mig en gång: Sikta mot stjärnorna så..... ööööh?.... faller du hårt?

sant. Jag ska sikta mot stjärnorna men kommer inte tillåta mig att landa någon annanstands än just bland stjärnorna.  Det är nu det gäller. 

Jag kommer kanske ta igen den ungdom jag var rädd att missa. 


Hur skulle ni reagera om jag berättade att ni är mitt allt? 

Av miriam karlsson - 18 oktober 2011 15:33


Finns det något att ta så man kommer bort ett tag?



tar mig själv som ett barn, tar och tänker ett tag 
vem är jag, kom tillbax, kom och ta mig bort nu 
ge mig sömn, eller bara trolla bort mig 
lägger tillbaka bilden i kuveret 
tänder på, men alla dessa lågor saknar värme


Kom ingen, samla tankarna. 

Ovido - Quiz & Flashcards