miriamkarlsson

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av miriam karlsson - 17 maj 2011 22:48

.... until time makes us perfect.

Av miriam karlsson - 17 maj 2011 17:43

Jag må vara trög, men jag förstod inte tidigare varför man påstår att jorden ska gå under på lördag, och det gör man ju egentligen inte. Bara det att Jesus ska komma tillbaka då.....

Jag vill inte sitta och påstå att någon gammal kille någon annanstans på jorden har fel. Men jag tvivlar på att ifall Fadern inte ens berättat för Jesus när han ska komma tillbaka så känns det ganska långsökt att han skulle säga det till någon på jorden. Jag är i alla fall övertygad om att meningen inte är att vi ska veta det. Därför tänker inte jag lägga ner mer energi på det än så här. Jesus kommer tillbaka när tiden är inne, när fadern har bestämt det. Det VET jag.

Tills dess ska vi ju ändå leva som att varje dag är den sista, right?

Ovido - Quiz & Flashcards