miriamkarlsson

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av miriam karlsson - 19 februari 2012 22:58

En klump av tomhet. Misslyckande som är svårt att bära. 

Och jag vet varför. "Peka aldrig på någon annan för det är alltid tre fingrar som pekar tillbaka på dig"

Sväljer och försöker gå vidare.

Krossad.

Av miriam karlsson - 19 februari 2012 18:41

När tröttheten fysiskt försöker trycka ned mig men jag kämpar för att stå upp, bara det att jag inte klarar av att förflytta mig. 

En kamp mellan besvikelse, sömnbrist, prestationsångest och smärta. 

Jag vill bara landa i din famn och få en skopa energi innan nästa steg. 



I am stronger than before. I know that you won't break me this time, because I will not let you.

I want to believe it.... I'm stronger.. stronger.  


 

Ovido - Quiz & Flashcards