miriamkarlsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av miriam karlsson - 7 oktober 2011 23:25

njuter av en fredagkväll framför svenskaboken med projektarbete i tankarna. 


jag kan inte hjälpa att du fördriver min tid. utan att ens veta om det. 

Av miriam karlsson - 6 oktober 2011 22:51

smärta. men en sån där smärta man ändå kan stå ut med. smärta som betyder fotboll. Blåa naglar är tillbaka. Stela muskler och träningsvärk väntar, åh vad skönt att vara tillbaka!


It will help me to start. This is the beginning. But this time I won't forget to live my life.

Av miriam karlsson - 6 oktober 2011 14:22

Rolig kväll igår. Kom hem för sent för att gå upp vid så tidigt.

Losing the grip.... 

Så fint allt är. Älskar känslan som inte går beskriva. 






  


Jag hoppas bara jag är påväg mot målet....


Av miriam karlsson - 3 oktober 2011 22:20

Jag drömmer mig bort. bort härifrån. till en plats jag faktiskt kan hantera.


Håll i mig och släpp aldrig taget.


 

förväntade mig inte detta av mitt hjärta. 

Av miriam karlsson - 2 oktober 2011 19:21

jag orkar inte. allmänt dåligt humör kom som brev på posten.


didn't know you could do this to me. 

Ovido - Quiz & Flashcards