miriamkarlsson

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av miriam karlsson - 5 februari 2011 23:37

 

I belong to you always, even to the end of the age.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Så full av känslor. En blandning av kärlek, lycka, besvikelse, glädje, längtan och mycket mer.

Har ni funderat över känslor? Problemet med dem är att man inte kan styra dem, och att det är så invecklat, och så lätt att blanda ihop käsnlor. Jag tror jag har lite svårt att skilja på känslor. Vart ligger skillnaden i kärlek, lycka, förälskelse och glädje? Hur det känns, menar jag.

Men idag var i alla fall verkligen en fin kväll, även om jag missade konserten och jobbade hela kvällen, fast efter träffade jag vänner. Ni ska veta att mina vänner är utan tvekan finast av alla. och jag tycker om dem mycket mer än dom vet, tror jag.


I'd sacrifice anything, come what may.

For the sake of havin' you near

Ovido - Quiz & Flashcards