miriamkarlsson

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av miriam karlsson - 27 juni 2011 15:36

Det bästa!

Sitta i solen i shorts och sport-bh och prata i telefon och måla upp våra planer för projektarbetet! Det går bra nu. och jag är en business-women. Detta kommer verkligen bli   B R A ! !

Av miriam karlsson - 27 juni 2011 01:50

Kvällen blev tillslut bra, när jag ser tillbaka på den. Mer jobb än förväntat (jobbade över 4 timmar) Bestod av lycka som vände sig i besvikelse som gick över till ännu mer besvikelse som till slut blev lycka igen. I slutet av dagen stod jag och torkade behållare av olika slag och asgarvade. Spillde chokladsås och välte ut lock, men lika lycklig för det är jag.

Konstant skrattande. Bra jobbarkompisar. jodå, donken är underskattat.


Nu sitter jag hemma efter heldagen på jobbet och har smällt i mig en fet bit kladdkaka. Livet leker. Inte helt fel heller att gå sådär 6-7 km i sol på morgonen, det är bra för självförtroendet. man blir dock nedtagen på jorden igen när man inte längre orkar lyfta soppåsar.

Ovido - Quiz & Flashcards