miriamkarlsson

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av miriam karlsson - 2 januari 2012 18:17

Ibland faller jag tillbaka till "Men tänk om..... tänk om det vore jag" . Livet är annorlunda nu, jag är en annan person. En person med perspektiv. 


Kastade mig upp ur sängen, sprang mellan kläderna och sminket och for iväg för att möta upp några vänner över en fika och snack om allt och inget. De är så bra, de där vännerna.


Igår blev det lite senare än tänkt då vi hade lite av en spelkväll med härliga människor och utan att vi visste om det sprang tiden iväg. Det är såhär jag vill att livet ska vara. Ha sena, gärna ganska galna, kvällar, många vänner, seriöst snack, fika, fotboll och någon gång mellan det träffa fantastiska människor på jobbet. Ha pengar till vad man vill, mer eller mindre, en bil (läs: frihet), impuls möta vänner, träffas på normala sätt, träffa många olika människor; från olika umgängeskretsar, känna mig helt bekväm i situationen, göra precis vad man känner för, men ändå jobba ibland, så man känner att det är okej att göra vad man vill mellan jobbet. 


Vakna, kasta på mig smink, jeans och en kofta och åka. Ändå känna mig glad och självsäker. Perfekt

Ovido - Quiz & Flashcards