miriamkarlsson

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av miriam karlsson - 9 januari 2012 16:56

Tankar från högkvarteret.


Har suttit och lyssnat på Jessie J medan jag bakat lite. Meningen Dreaming is believing fastnade i huvudet på mig. Åh, så sant. Just där vi är nu (slutet av gymnasiet) så är det mycket planer för framtiden och jag känner att jag drömmer mig igenom sista året lite halvt. Det slog mig att om du verkligen drömmer om något måste du tro på det för att kunna drömma. Jag har typ tusen drömmar om framtiden, allt jag vill göra och alla jag vill träffa. Jag insåg att långt inne så tror jag på mina drömmar. Vill hålla fast vid att du inte kan drömma om det inte finns en liten del som tror att det kan hända. Sen kanske verkligheten berättar att det inte går, men det är en helt annan sak. Du kan fortfarande tro på det. 


(Lång analys av tre ord)


Skickar med er den akustiska versionen.


Ovido - Quiz & Flashcards