miriamkarlsson

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av miriam karlsson - 11 juli 2012 23:41

Det är kaos här. Jag tror aldrig jag förstod hur mycket skada vatten kunde göra. Förutom det att golvet är utrivet, trappen kanske är förstörd, väggarna kanske är vattenskadade och tvättmaskinen är sönder så är det så mycket minnen, så mycket småsaker som är förstörda eller bara i betydligt sämre skick än innan. 

Huset luktar gammalt, unket och blött. Så mycket som är kvar att göra. 



   


Jag tänker även snart att skaffa mig en ny blogg som inte kommer vara så flummig som denna utan mer en dagbok över mitt liv borta i USA. Även att det kanske inte är så speciellt så tänker jag att om någon vill veta hur det är att jobba som au pair så kan dem läsa hur jag har det. Liksom som en au pair-blogg. Och så alla som jag inte kommer träffa lika ofta har lite koll eftersom jag inte kan sitta inne på Skype hela dagarna. 

Men det tar vi när väskorna är packade. 



Ovido - Quiz & Flashcards