miriamkarlsson

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av miriam karlsson - 16 juli 2012 13:22

På något sätt känns det som mer än att bara lämna ett år. Jag kan inte längre leva kvar i det förfluta, studenttiden eller drömmarna på samma sätt. Jag lämnar så mycket bakom mig, så många. Snart går jag in i ett annat liv. 

Men jag längtar. Det kommer blir så kul, jobbigt, utmanande och oförglömligt. 

 


Trots att det bara är en vecka kvar så är det ju faktiskt en hel vecka kvar. Jag måste leva här, njuta. Har muffins i ugnen och njuter av att vara ensam hemma. Musik på hög nivå och bara göra det jag vill. 


Jag har även skaffat mig en USA-blogg. Lite som en dagbok. Så jag kommer hålla till på http://andrasidanhavet.blogg.se/ men denna bloggen kommer finnas kvar och vara lika flummig som tidigare, men kanske inte allt för mycket uppdateringar. 

Ovido - Quiz & Flashcards