miriamkarlsson

Alla inlägg under juli 2010

Av miriam karlsson - 12 juli 2010 18:27

den helgen, säger jag bara......

  • sova i trapphus
  • jobba jätte långt pass
  • mysko mexikanare i stockholm
  • VM-final
  • alldeles för lite kaffe
  • frukost och lunch utanför willys
  • ladda mobilen i ett föråd
  • prata med emelie inne på toaletten för att inte väcka alla lägenheterna kl. 1 på natten.
  • cykla runt i vetlanda för att fördriva tiden
  • sakna spanskan!!

helt lustig helg......

Av miriam karlsson - 9 juli 2010 17:39

love this <3


 


         


sommarlov <3

Av miriam karlsson - 7 juli 2010 14:49

Igår grillade vi hos Simon med massvis av folk :D jätte mysigt, vill jag lova ^^ jag tog bilder oxo, men dom kommer sen :)  Ikväll blir det att mysa hos Linn med kära vänner samt se om Spanien lyckas vinna över Tyskland, vilket jag inte tror......

<3

Av miriam karlsson - 4 juli 2010 20:41

sunshine.... summertime..... happiness!!!!



.            

Av miriam karlsson - 3 juli 2010 16:59

Galet vad trött man kan vara!....


.....och varm oxo för den delen. Har jobbat och sitter nu och kollar på Argentina-Tyskland..... argentina måste ta tag i matchen och vinna!!!


jag är verkligen trött och om jag la mej i solen skulle jag somna direkt...... "suck" 

Av miriam karlsson - 2 juli 2010 16:48

Jag sitter och kollar på fotbolls-VM för tillfället..... det är riktigt bra mtcher måste jag säga. Brasilien - Holland (som pågår) och imon Argentina - Tyskland, riktigt najs matcher. Paraguay - Spanien är ju oxo rätt kul och Uruguay - Gahna... haha jaa :) jag brukar inte vara den som kollar på fotboll så mycket men absolut följa VM och resultaten och allt möjligt, nu tycker jag fotbolls-VM börjar på riktigt ;)


 

Av miriam karlsson - 1 juli 2010 21:48

känns som om jag börjar från början igen, på ruta ett liksom..... skillnaden är att denna gången vet jag inte vad jag ska göra åt det..... Det krävs att tänka på.

Av miriam karlsson - 1 juli 2010 15:21

Jag ville verkligen träffa Emelie idag.... men allt blir visst inte som man tänkt sej. frågan är när man hinner träffa henne nu då :/

Solen är framme igen och det är sommar, kanske även sista fotbollsträningen innan uppehållet. Är det inte första juli? isf är det verkligen lov på riktigt... :D

Ovido - Quiz & Flashcards