miriamkarlsson

Alla inlägg under juli 2010

Av miriam karlsson - 24 juli 2010 12:19

- När orden inte räcker till är det bara jag som vet, då spelar det inte längre någon roll om det är kärlek eller sorg, ingen vet ändå -



  

Av miriam karlsson - 21 juli 2010 10:35

Jag vill sätta mej i ett hörn och inte längre bry mig, jag hoppades det skulle bli bättre ju äldre jag blev....  men vad fel jag hade!

Jag tror inte jag orkar att inte kunna lita på folk längre, men mest av allt är jag rädd.... Rädd att jag ska bli likadan......

Av miriam karlsson - 20 juli 2010 00:08

 

Av miriam karlsson - 18 juli 2010 20:56

Sporten, hemma från kalmar med familjen, snart kaffe..... that's life!

Av miriam karlsson - 16 juli 2010 22:42

-  j a g   s a k n a r   d e j,   m a s s v i s  -


 

Av miriam karlsson - 15 juli 2010 15:17


You make me smile :)



     


En mysig kväll i landsbro med bra vänner :)

Av miriam karlsson - 13 juli 2010 23:26

Jag tappar kontrollen. Den kontrollen jag var så glad för att jag fortfarande hade kvar, att jag fortfarande visste vem jag var och vad jag ville . . . . .

 . . . . inte längre . . . . .

Jag tror jag är en kontrollmänniska och faktumet att jag inte längre har mitt eget liv underkontroll skrämmer mej. Tiden rullar iväg, fort, för fort. Det jag hållt fast vid är som ett rep under belastning, som prövas om det håller, lite för mycket tryck och det går av. Faller sönder i två delar som är omöjliga att sätta ihop utan märken igen.


Kan inte varje ögonblick vara tidlöst, bara några få ögonblick i alla fall, så man inte glömmer dom och hinner suga in alla intryck. Istället försvinner varje liten stund i mångden av alla andra och inte förrän senare inser jag vad jag missade, vad tiden tog mej igenom utan att jag riktigt märkte det.


Jag tror jag älskar det så mycket att jag oroar mej för att mista det . . . .  För ingenting blir som förr . . . . . .  ingenting . . . . . .


Ovido - Quiz & Flashcards