miriamkarlsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av miriam karlsson - 13 augusti 2010 22:43

 


Jag vill springa i solskenet, le mot den klarblåa himlen eller bara sitta med kära vänner och dra in ett djupt andetag av lycka. Det är så lite som ändrar livet totalt, ett samtal, ett sms, ett ord eller bara en blick. Veckor av känslor är som bortblåsta och allt tack vare att jag tog mod till mej och gjorde det jag egentligen ville. Jag vill träffa mina vänner, jag saknar alla. För bubblande lycka är inte så kul om man är ensam.


Tack!


.

Av miriam karlsson - 13 augusti 2010 14:35

haha XD tro det eller ej, men i eftermiddag ska jag dra med mej min far ut i skogen och träna XD

mål: att se till att han inte kan gå imon,

hjälpmedel: träningsvärk!

håhå vad skoj det kommer bli!!!


Av miriam karlsson - 12 augusti 2010 15:24

Vill skrika. Saknar ord. Vill träffa mina vänner. Jag saknar dom. Drogar pink.


 

Av miriam karlsson - 11 augusti 2010 22:26

Jag är trött i kroppen efter träningen, den där känslan som är så härlig och det som jag mest av allt kommer sakna efter fotbollen. Utanför fotbollen har jag svårt att se något som träning och fotbollen lägger ribban för hur mycket man bör klara av, så det kommer ta ett tag att vänja sej vid att det finns träning som inte är fotboll....  om jag ska sluta..... det vet man ju inte än. =)

För fotbollen gör mej glad igen.


.


.

Av miriam karlsson - 11 augusti 2010 12:37

Igår var jag tillbaka på fotbollsplanen. På riktigt. Det kändes anorlunda denna gången. Jag gillade det. Det kändes som förr.


 

Av miriam karlsson - 8 augusti 2010 21:28

När jag står på McDonald's och inte orkar veta att det finns en verkligehet, när jag står i min egen bubbla och inte längre orkar vara social då drömmer jag mej bort. Då existerar inte längre omvärden och verkligheten,  mina tankar känns så verkliga..... men jag måste vakna upp. När fantasin tar slut eller någon krossar min bubblas skal, då vaknar jag.




- Jag tönker inte på dej hela tiden längre, inte ens varje dag, men under allt vet jag att jag saknar dej mer än jag vågar erkänna -

Av miriam karlsson - 6 augusti 2010 21:28

Fina dagar...

...fina vänner...

...fint väder...

...fin plats....

<3


   

Stek mitt i centrum i väntan på bussen ^^


       

Fina dagar i Oskarshamn



Mys i ekenässjön



- It takes some silence to make sound
It takes a lost before you found it
And it takes a road to go nowhere

It takes those tears to make it rust
It takes the dust to have it polished
-

Ledighet är bättre än någonsin.....

Av miriam karlsson - 6 augusti 2010 17:22

I måndags åkte jag till oskarshamn med kära vänner, Elin, Felicia och Linus! Det var verkligen super dagar och massa kul hände XD haha men på vägen hem åkte jag itne riktigt hem utan svängde förbi ekenäs där det var party :D grillning och kolla på sex and the city filmen med Annie och Albu.....

nu tar verkligeheten vid och träningshelg idag och imon som avslutas med jobb på söndag ^^ wihoo!!

bilder kommer! Utan tvekan <3

Ovido - Quiz & Flashcards