miriamkarlsson

Alla inlägg den 3 november 2010

Av miriam karlsson - 3 november 2010 22:22

För typ första gången har en bok typ skakat mej. Jag tror jag behöver sova en natt för att komma över den. Hur lyckas en bok vara så oförutséende men samtidigt inte? Jag kan inte ens sätta ord på hur den var.....

Eller jag kan säga att på tåget/bussen till och från jkpg satt jag och typ stört lipade. Jag har precis sluta gråta tills det kom något mer sånt där överraskande och hemskt/fint/gulligt så tårarna började rulla igen.

Allt jag kan säga är  

Läs hungerspelen triologin

Man blir galen av den, men ack vad bra den är....  Kan vara lite svår att hänga med i dom första sidorna och så, men det ändrar sig genast när man börjar förstå!!



Imon åker jag till VISION och det är LÄSKIGT haha XD fast det vet nog alla att jag tycker 

  

Jag kände för att ha en sjörövare där. Men svärd.

Ovido - Quiz & Flashcards