miriamkarlsson

Alla inlägg den 19 november 2010

---

Av miriam karlsson - 19 november 2010 20:13


Jag börjar förstå uttrycket kväva ångesten.


Kroppens anpassning är total!

Min kropp har anpassat sig relativt bra till 5-6 timmar sömn från 8-10 timmar per natt, förändringen skedde på 1-2 veckor. Magen är neutral, jag blir itne speciellt hungrig om jag väntar 10 timmar mellan målen, men även om jag äter direkt kan jag äta ut mycket som hellst. Den bara tar emot det den får och får den inget så bryr den sig inte så mycket. Anpassning på gott och ont.


Emelie var här en stund och jag tycker om henne. Jag saknar min bror. Vissa människor kan man inte leva utan.

<3

Av miriam karlsson - 19 november 2010 00:01








Kan du känna som jag ibland,


mitt i den vackraste av


världar?

 


- Michael Johnsson -

Ovido - Quiz & Flashcards