miriamkarlsson

Alla inlägg den 11 september 2010

Av miriam karlsson - 11 september 2010 13:31

Första gången sen någon gång på sommarlovet är jag hemma, i flera timmar utan att ha massa saker att göra (förutom tvätten och bädda upp och så XD) och jag har glömt vad man gör då.... och går istället runt i en cirkel i köket och funderar på vad man brukar göra när man tar det lugnt, när man är fri. Jag tar mej en titt på vad det är för musik på, vad ska jag lyssna på sen? Sen faller jag in i samma cirkel jag gick i innan.....  Ska man sätta sej i soffan och sätta på tvn? äta? kaffe? läsa? plugga? vad är det man brukar göra när man kommer hem?


För övrigt spelade jag fotboll nyss med f17 XD haha det var kul! Verkligen!!


- Jag kommer aldrig kunna förlåta mej, BESVIKELSE tror jag det kallas -

Ovido - Quiz & Flashcards