miriamkarlsson

Alla inlägg under maj 2011

Av miriam karlsson - 11 maj 2011 22:45

See, I've always wanted to kiss you

But I, I always wanted to run from you
Because I've always wanted to miss you
And I, I always wanted to come for you


Dagen har bjudit på fika med min bror, mat med den andra brodern och resa fram och tillbaka till jkpg med MIN BIL. och även köra vilse i jkpg och komma dit och inte riktigt inse att det är skillnad mellan jkpg och vetlanda. Men alla lever!


Problemet med dig är inte att jag saknar dig, det är att jag inte har rätt att sakna dig.

Av miriam karlsson - 10 maj 2011 21:48

Idag är ingen vanlig dag för idag är dagen då jag är lycklig, dagen då jag drogar "Good Old Fashioned Loverboy" och dagen då jag får köra så mycket bil som mina pengar tillåter. Precis, inte alls en vanlig dag. En väldigt speciell dag!

Det enda som skulle kunna göra dagen lite bätter är att få i sig en kopp kaffe.

Lycka i rinnande form.



Jo, vet ni? jag tycker väldigt mycket om min p10, trots att dom slåss, säger att andra är dumma i huvudet, skjuter bollar i huvudet på varandra, inte lyssnar, lämnar träningen för att sparka sand och tjabbar emot oss tränare.  Ändå blir jag så glad av att tänka på dem. De gör livet ännu bättre! Fattar ni vilket liv jag har eller?


Jag försöker nypa mig i armen, detta kan inte vara verkligeheten.

Av miriam karlsson - 9 maj 2011 22:57

I can dim the lights

And sing you songs full of sad things
We can do the tango just for two.
I can serenade and gently play
On your heart strings
Be your Valentino just for you


Ooh love, Ooh lover boy
What're doing tonight hey boy?
Set my alarm turn on my charm
That's because I'm a good old fashioned lover boy.

Av miriam karlsson - 8 maj 2011 19:39

And I've, well I've seen a thousand things in one place
But I stopped my counting when I saw your face


 

Jag medverkade en del på mötet. Gick super och jag blir glad när människor ställer upp och gör det de lovar. Sen förlorade vi dock mot Bäckseda, men de är så söta så jag kan leva med en förlust.


Saknad är nog enda sättet att förklara.

Av miriam karlsson - 7 maj 2011 23:53

Har tittat allt för mycket på felsms.com

sjuka människor. sjuka sms.


jobbade en sväng och varje gång inser jag att mina arbetskamrater är jätte härliga!

Av miriam karlsson - 7 maj 2011 15:37

Super fint väder. Nu känner jag att jag vill ja massvis av kläder. Fina sommarkläder.


Jag borde ta fram mitt smink för att göra mig lite vettig till jobbet som det är en timme och 21 minuter kvar till.......  Suck, hade haft bättre saker att ha för mig en lördag kväll. Fast pengar är INTE fel! :D



Av miriam karlsson - 6 maj 2011 22:46

Emelie har varit här en sväng, hon är en fin människa!

Jag börjar bli lite trött på livet, nej men jag orkar verkligen inte med skolan. Jag förstår inte hur jag lyckas plugga så lite, med tanke på det. Jag borde läsa engelskaboken, som förövrigt är jätte bra (fast jag har läst förorden och typ två sidor)


Saknar att ta kort. Måste tas tag i nu!

kvällen får tillbringas med att drömma mej bort till en annan plats, en annan tid och ett annat väder. (och läsa bok)


Keep on dreaming

Av miriam karlsson - 4 maj 2011 21:55

What are words
If you really don't mean them
When you say them?



need pictures.

Ovido - Quiz & Flashcards