miriamkarlsson

Alla inlägg under maj 2011

Av miriam karlsson - 4 maj 2011 16:31

Skolan är bajs. Allt går fel. Det tycker jag inte om. och idrottsläraren är TRÖG! usch! jag börjar komma över min dåliga dag, men jag var rätt knäckt ett tag där......


Fast annars är jag glad ^^ För jag hoppas att det ska bli sommar en dag, och allt annat sånt :)

Av miriam karlsson - 3 maj 2011 22:19

 

I mitt huvud snöar det inte alls, det regnar inte och jag fryser inte. Där är det sol och jag befinner mig på en annan plats med alla de jag älskar.


Jag är på myshumör, vill gosa ner mig med fina människor i en soffa med filtar och.... ja, bara mysa.

Someday I'll stop the world and melt with you.


Av miriam karlsson - 2 maj 2011 20:22

Jag....

  • är kristen

  • är en fotbollsmänniska även om jag inte spelar det längre, och inte har känt mig som det. Fotbollen finns ändå i mitt hjärta.


  • gillar att drömma mig bort.


  • engagerar mig väldigt mycket i det jag gör, vad det än är.


  • har fantastiska vänner.


  • sitter alldeles för mycket på facebook.


  • tänker flera gånger per dag ifall jag är röd i ansiktet eller hur jag ska undvika att bli det.




  • är en av de tjejer som inte gillar att shoppa.


  • vill ibland ändra det förflutna.


  • dricker oftast 3-5 koppar kaffe per dag, och vissa påstår att jag är beroende.

Av miriam karlsson - 1 maj 2011 12:02

Så sjukt sugen på grillakvällar under sommarhimlen, bada, gå barfota och soltorka, springa runt i massa härliga sommarkläder, åka runt med fina vänner och lyssna på musik, känna solen, löpträning på stranden i solsken, utomlandssemester med vänner och bara leva livet.

Nej, jag är inte sugen på att som kommer med sommaren och sommarlovet. Jag är inte sugen på 9-10 timmarspass på donken i 40 graders värme i byxor, strumpor och massa stress. nej.  men fördelarna väger upp nackdelarna UTAN TVEKAN.

Sommaren är välkommen!

Av miriam karlsson - 1 maj 2011 02:32

Jag trodde det växte bort, att tiden skulle läka det. Jag trodde att det redan var över men kärlek försvinner inte. Jag gav bort en del av mitt hjärta och kommer aldrig få tillbaka den, men jag tror inte jag vill det. Då skulle jag ändra det förflutna. 

Saknad. Lycka. Kärlek.

Det är nu jag vet att jag lever. När jag känner.

Ovido - Quiz & Flashcards