miriamkarlsson

Alla inlägg under juni 2011

.

Av miriam karlsson - 15 juni 2011 17:55

Jag HATAR att internet är cp och det verkligen inte funkar att göra något. Det gör mej så frustrerad. Jag skulle kunna kasta datorn in i väggen, bara det att jag vet att det inte är datorn det är fel på!

Av miriam karlsson - 13 juni 2011 23:34


 

jag önskar att känslor inte fanns ibland. de rör om i livet så mycket ju. så man inte vet man tycker eller tänker. fast jag kan inte säga att jag att jag inte tycker om det. eller bara ibland. jag vet inte. förvirring......

Av miriam karlsson - 13 juni 2011 13:48

Framtidsplaner, jo tack.

Jag vet bara inte vad jag ska tro. Drömmar och förhoppningar och sånt.

Av miriam karlsson - 11 juni 2011 13:26

Nu: bröllop

Sen: Felicia en sväng

och efter det: return to the McDonald's


and what about sleeping? no, no, not at all.

Av miriam karlsson - 10 juni 2011 10:59

Jo, men staterna. Det var ju där jag var. 

Det var fint väder, fina människor, roliga saker och ganska amerikanskt. Så nog var det bra, alltid. Åh vad jag kommer komma tillbaka. 


Idag är det studenten. Grattis alla, och än ligger mina studentpaket, som inte är studentpaket, på köksbordet och egentligen borde jag fixa det..... men nej.

Av miriam karlsson - 9 juni 2011 21:35

Tillbaka från Amerika. Fint.

Ovido - Quiz & Flashcards