miriamkarlsson

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av miriam karlsson - 18 januari 2011 21:35

hittade lite citat:


"Jag äger tio par gymnastikskor, ett par för varje veckodag "

"Det är alldeles för mycket sport inom idrotten"

"Hösten är min favoritårstid i Los Angeles. Att se fåglarna skifta färg och falla ner från träden"
 
"Jag ljög inte, jag sa bara sånt som senare visade sig vara osant"

"Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel"


"Det har inte med hårfärgen att göra, att jag är blond"


"Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat."


"Volvo är det svenskaste vi har. Det är nästan lika svenskt som spagetti."


"Sprängämnen kan ligga bakom explosionen."


"Jag ska flytta till ett land där invandrare inte är välkomna!"


"Dö är det sista jag ska."


"Vem fan vill höra skådespelarna tala?"


"Träningslägret i Spanien var i Portugal någonstans."


"Jag är för dödsstraff, för då lär de sig till nästa gång!"


"Hockeyproffset berättar allt om olyckan: "Jag kommer inte ihåg någonting."


"Jag satt på kajen och såg tankfullt ned i det smutsiga vattnet, när plötsligt en gammal vän dök upp"


"Jag ska ta mig levande ut härifrån om jag så dör på kuppen."


"Rökning dödar. Om du dör har du förlorat en mycket viktig del av ditt liv."


"Man ska inte kasta spjut i radhus"


"Heh Heh Heh! Lisa! Vampyrer är bara påhittade, precis som älvor, troll och eskimåer."


"Varför kallas det rusningstrafik när ingenting rör på sig?"


"Då sa jag till domaren på ren svenska: Go home."

Ovido - Quiz & Flashcards