miriamkarlsson

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av miriam karlsson - 19 januari 2011 19:22

 

Jag är inne i en period då jag verkligen är lycklig. Folk har frågat mej om jag är kär. och jag börjar nästan tro det själv, fast jag vet inte riktigt i vem..... typ livet? kan man vara kär i det? nej, inte kär..... bara älska det? För det måste man väl kunna ändå? Så jag är inte kär, bara lycklig och älskar livet liksom. Fast mitt liv står ganska still, men det behöver man nog ibland. Hinna ikapp allt och lugna ner sig. Slippa stressen. Det är verkligen något jag ocå gör, slipper stressen! Det är fantastiskt. Typ bara ätit en eller två ipren detta året. Åh! Det är verkligen fint, och framtiden är verkligen ljus och jag börjar planera för en framtid som kommer bli precis så där som jag önskar. Då jag kommer klara uppfylla alla mina drömmar.

Kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards