miriamkarlsson

Alla inlägg den 20 november 2011

Av miriam karlsson - 20 november 2011 21:34

Stockholm med familjen (Mamma, pappa och Berta). It fades away. Drömde en dröm som fick mig att inse verkligheten. Kommer jag klara det? Allvaret som ligger under skratten. jag inte vet hur jag ska överleva ett år till som ensambarn. Jag vet vad jag vill med vårterminen, men jag vet vad det kommer kosta. 


Jag har nog undvikit att se avståndet. Hoppas att det fysiska avståndet är större än det psykiska. 



Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till 


Do you know that I will miss you like crazy, hermana?


Trots allt vill jag att du ska se djupare, det som är inlåst. För bakom allt finns ett djup. Även här.








Ovido - Quiz & Flashcards