miriamkarlsson

Alla inlägg den 23 november 2011

Av miriam karlsson - 23 november 2011 19:47

Fotboll är det bästa du kan ta dig till. Spelar ingen roll om jag spelar med alla mina vänner eller egentligen inte har någon jag känner på planen, det är fotbollen jag älskar. Det är den som är en del av mig. 



I wish you saw through the surface, down to my heart.

Then you would see how deep I will regret this, if it will destroy us., even though it is my freedom.

Av miriam karlsson - 23 november 2011 16:16

Det skär i mitt hjärta att jag vet att jag sårar dig. Men det handlar bara om att kämpa nu. Vara stark och en dag kommer du få det bättre. När hoppet kommit tillbaka, när du är hemma. 


Än en gång: Det finns alltid en orsak. Döm inte andra. Döm inte andra, Miriam. Du kommer ångra dig.

Ovido - Quiz & Flashcards