miriamkarlsson

Alla inlägg den 10 april 2011

Av miriam karlsson - 10 april 2011 22:01

 

Perfekt eftermiddag. En timmes eftermiddagslur följt av en lång promenad i skogen med trench coat och tights, Jason Mraz m.fl i öronen, en lång stund att sjunga hur högt man vill utan att någon hör (inte ens jag själv) och bara drömma mej bort och se våren komma! Fint!

Jag är mer än redo att välkomna våren och sommaren. Gärna med mycket härliga vår/sommarkvällar med vänner, motion ute i härligt väder, körkort, härliga kläder och så mycket mer!



I can't explain how much I love you!

Av miriam karlsson - 10 april 2011 16:37

Nu vill jag hoppas fram tiden lite. För det kan vara så att jag skickat  en bild från min far till en man jag inte känner som har business kontakt med min far med en bild med ett olämpligt namn och sedan kanske skickat ett "ursäkta"-mail och skrev bildens namn och bad ursäkt för, sedan kan jag råkat ändra namnet på bilden så han ändå inte ser det gamla "olämpliga" namnet och hur det än blir, så bllir det garanterat fel! problemet är bara att det är från min pappa...... suck......


känner mej lite dum så.......

Ovido - Quiz & Flashcards