miriamkarlsson

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av miriam karlsson - 2 augusti 2011 23:28

ett styck kärlek kom på posten häromdagen. ett paket med saknad från andra sidan oceanen.


 

Av miriam karlsson - 2 augusti 2011 20:23

Begav mig igår ut till ingenstans där min vän annie väntade på mig. en mysig flicka det dära.

Idag jobbade jag 3,5 timmar och sedan mös jag ännu längre på mcdonald's med den fina Gullan. efter det blev det återförening med mitt saknade fotbollslag (jag pratar om de 10-åriga pojkarna) dock var det bara 3st.


Jobbet idag bestod av fyra personer i köket som alla är stöddiga och katiga mot varandra. alltså: en bra dag. Jag blev även kallad kvinna, men sedan ändrade han sig och sa något i stil med "nej, det är du inte än". Påstående som att man borde skicka in när jag nyser till Americas funniest homevideos, för att det låter så kul. eller kommentaren efter min nysning "vem dödade hamstern".

Fina människor är det visst.


Finns visst en man som är lite mer saknad än alla andra. Nu skulle det sitta fint med en hemmakväll med snask och film med min kära bror.

Ovido - Quiz & Flashcards