miriamkarlsson

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av miriam karlsson - 18 augusti 2011 23:11

mitt huvud snurrar runt....

Av miriam karlsson - 18 augusti 2011 20:47

jag orkar inte att min höft inte håller. jag orkar inte att den byrån jag ville ha inte fanns. jag orkar inte att falla ihop när jag ska resa mig upp. och inte att klockan nästan är nio och jag inte är färdig.

jag orkar verkligen inte alls nu.

Av miriam karlsson - 18 augusti 2011 17:51

Imon får jag en syster. Fortfarande ett rum som inte är städat, och en byrå som inte ens är hemkommen. Vi är på gång, men det är fortfarande långt kvar.


Tiden flyger, likt tyllgardinen i det öppna fönstret.

Av miriam karlsson - 18 augusti 2011 01:13

betydligt mer pank än tidigare. eller inte pank, bara mindre rik, eller något i den stilen. väldigt mycket kläder fick jag verkligen med mig hem från växjö. (för att vara jag i alla fall) Eftersom jag aldrig köper kläder längre var det väl behövligt.

3 par jeans. 3 linnen. 2 tunikor. 1 kofta. ännu är det mycket kvar innan min garderob är fullständig.


imon blir det att satsa fullt ut på flytten och städandet.


I close my eyes for a moment and wish you were mine. 

Ovido - Quiz & Flashcards