miriamkarlsson

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av miriam karlsson - 12 maj 2012 23:40

Förvirrad. Jag hatar mitt kontrollbehov.


Att spela stark och luras att jag inte bryr mig borde nog vara bättre än att hela tiden inte räcka till. Att ta åt mig. 

Förvirrad, trött och sluddrar känslor. 

Av miriam karlsson - 12 maj 2012 12:39

Tog ett steg bakåt och ett fram. 

Det var hit jag aldrig skulle komma, men just nu ångrar jag ingenting.


 




When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have thousands of reasons to smile. 


När min värld rasar samman och jag förstört allt. En rädsla som du gjort om till styrka. Jag vet att jag måste stå kvar.


Försöker ha allt under kontroll den sista månaden, det är svårare än det låter. Helt slutkörd, stressad och pressad. Jag håller fast vid tanken att det snart är över, eller att det roliga snart börjar. 

Ovido - Quiz & Flashcards