miriamkarlsson

Alla inlägg under april 2011

Av miriam karlsson - 7 april 2011 20:54

.... och en sak till..... det är verkligen inte en bra kombination med mycket tid, en spegel, en sax och slitna toppar :S

varför lyckas jag alltid förstöra mitt hår?

Av miriam karlsson - 7 april 2011 19:04

Börjar förstå det sjuka i att två som kommer fån samma lilla by och känner igen varandra möts, båda har headset och hör inte något av vad den andre säger, men för att vara trevlig nickar båda två, ler, hälsar och går vidare i hopp om att den andre inte ska säga något mer så man blir tvungen att ta ut sitt headset och fråga: va?


Av miriam karlsson - 6 april 2011 20:54

Det finns en kvinna som jag tycker om väldigt mycket..... och jag skulle nog inte kunna leva utan henne.....


 


Av miriam karlsson - 6 april 2011 16:34


Drömmande ser jag ut genom fönstret. Försöker förvandla himlens tårar till vackra pärlor, till en gåva från Gud.



Jag hoppas, kanske fantiserar jag bara.....

--

Av miriam karlsson - 5 april 2011 21:09

kan det vara så att jag blivit lite halvt krullig?

Av miriam karlsson - 5 april 2011 17:06


Jag smälter för allt som är ljust rosa, beige, blommigt eller vit spets.....


 

Av miriam karlsson - 4 april 2011 22:42

Räcker det om jag älskar dig?


 

Jag känner fortfarande smärtan av att älska. Den kommer aldrig lämna mig.


Denna veckan ser ljus ut. Lugn och skön. Har inget för mig varken imon eller på fredag!  och torsdagen är ganska lugn också. bara genrep. Sommaren är efterlängtad och inte en sekund mindre av att jag har skaffat mej en vårjacka.

Av miriam karlsson - 3 april 2011 22:42

Tillbaka efter en mysig helg i stora staden med allt från stalker, trevlig man utanför Jamesson's, incidenter på tåg, sova i en skrubb (även kallad hotell) premiären på Romeo och Julia, jakt efter kändisar, fika, shopping, tunellbana och mycket mycket mer. Bra blev det tillslut i alla fall


 


För första gången inser jag att jag har gett igrån mig en del av den jag är, och alltid har varit. Liksom medvetet tagit avstånd till det som jag förr inte kunde leva utan, det som då räddade mig från att falla ner i det hemskaske helvete. Jag saknade fotboll, ett lag, träningarna, matcherna och lägrerna. Jag saknar lyckoruset som förr kom vid beskedet att nästa träning var gräspremiär, att känna pirret i magen innan avspark. Se bollen ligga i mittcirkeln och flera gånger upprepa i huvudet att jag ska ge gärnet, göra min bästa match någonsin, det saknar jag ibland. Det var mitt liv. Utan fotbollen vore jag inte den jag är.

Ovido - Quiz & Flashcards