miriamkarlsson

Alla inlägg under juli 2011

-

Av miriam karlsson - 23 juli 2011 22:59

Det fattas något på min fot     "I am saved"


Kärlek till Linkin Park som gör mina dagar bättre. Just nu rullar rolling in the deep i Linkin Parks version.


 

Av miriam karlsson - 23 juli 2011 00:52

har jobbat 10 timmar.

har haft äckligt ont i svanken så jag inte kunnat röra mig, men nu känns det bättre, kunde ju i alla fall ta mig från soffan till mitt rum.


nej, precis. inget vettigt inlägg. kunde lika gärna hoppas över det. men nej. det gjorde jag inte.

Av miriam karlsson - 21 juli 2011 16:32

Det som är bra med att vara själv hemma:

  • kan äta precis vad jag vill.
  • ingen som säger till mig att jag borde sova.
  • kan ha hur mycket folk här som hellst
  • lyssnar på Linkin Park på högsta volym utan att någon bryr sig.
  • kan äntligen få något gjort. allt. liksom städa, handla grejer jag behöver.
  • vara ensam.
  • ligga och halvsova i soffan och det är bara jag som vet det.
  • välja tv-program helt själv.
  • känna mig vuxen.
  • åka och handla efter jobbet.
  • bestämma helt och hållet själv om mitt liv.

Det som inte är fullt så bra med att vara själv hemma:

  • måste diska (läs: plocka in i diskmaskinen)
  • finns ingen som tvättar åt mig, eller plockar ur tvättmaskinen.

Okej, det positiva vinner lätt över det negativa. ja, det betyder att jag vill flytta! och ja, det betyder att det kommer inte hända inom ett år i alla fall.....

Av miriam karlsson - 20 juli 2011 13:39


I miss you.


Av miriam karlsson - 19 juli 2011 22:08

 

-  Wish I could wake you up and tell you how much you mean to me, but words can't tell.  -


Av miriam karlsson - 19 juli 2011 16:49

(här hade jag kunnat skriva ett långt inlägg om mitt jobb, vad jag gjort idag och allt annat. men det tänker jag inte göra.)


istället ska jag berätta att imon ska jag ha mysigt med min vän celina och på torsdag är det visst öppet hus hos mig. då får alla komma för jag är själv hemma. Annars har jag inte mycket att berätta.

Av miriam karlsson - 18 juli 2011 21:19

heldag på jobbet. det är inte lika hemskt. det är faktiskt riktigt bra. mysiga människor är det visst som håller hus där inne.... ja. jag trivs. riktigt bra. ja. jag ångrar inte längre att jag jobbar där.

bra människor och pengar.


jag kan inte förstå verkligheten.

Ovido - Quiz & Flashcards