miriamkarlsson

Alla inlägg under juli 2011

Av miriam karlsson - 14 juli 2011 20:23

Bra dag på jobbet.


Imon blir det extra knäck efter ett samtal från donken så här på kvällen. Mina tre dagar ledig helg har förvandlats till.... en ledig lördag!! jag är glad ändå. det blir inte helt dumt för efter jobbet drar jag iväg med ceeeeeeeelina!! kommer träffa min kära bror också. inte helt fel. man saknar visst honom när han åker runt i Sverige och aldrig kommer hem. imon kommer bli PAAAAARTY!!

Förresten, den där celina. hon är en ganska bra människa. ett tips bara.


Jag måste tillägga att mitt jobb är rätt kul! inser verkligen vad bra människor det finns som man för det mesta inte umgås med. tihi. jag är sjukt tacksam för bra människor och extra pengar.

Av miriam karlsson - 13 juli 2011 20:32

jobbdag. borde inte kommentera den och tänker inte göra det.




Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

Av miriam karlsson - 12 juli 2011 22:38


 


Jag älskade dig. bara så du vet.

.

menjag älskar dig ännu mer nu.


Av miriam karlsson - 12 juli 2011 16:21

Klassfest får man ju nämna. mys. somnade i en säng med 4 andra personer alldeles för sent för att jobba dagen efter. vaknade alltför tidigt efter alltför dålig sömn. Helt enkelt en fantastisk dag/natt. sov lite till och från i 5 timmar. inte så dåligt, egentligen det var nog mest det att jag skulle jobba. Vad sägs om att njuta som bara den och ha det bästa året i livet fram till studenten, SM09?



I'm sorry, just don't know what to say or do. Every moment I'm glad I'm saved. We're saved. At least I know I will fight for you, always. 

Av miriam karlsson - 10 juli 2011 21:32

jag önskar alla bokstäver jag skriver kunde berätta känslan. hur mycket jag än tänker kan jag inte berätta. allt blir bara tomma ord. samma bokstäver som förr men det är verkligen något mer än så. jag önskar att du kunde förstå. bara för ett ögonblick få känna samma sak. när lyckan liksom fyller hela dig och bara tränger ut ur dina porer. när kroppen och förståndet är för lite för att kunna behålla glädjen och det känns som den måste komma ut någonstands. när du kan sitta ner och njuta. inte av något speciellt utan bara av att leva. när varje sekund är en gåva och varje ögonblick är något att se fram emot.


jag önskar du kunde förstå. förstå ordet livskvalité.

Av miriam karlsson - 9 juli 2011 22:31

Proverbs 16:31 Gray hair is a crown of glory; it is gained by living a godly life.

Dagen bjöd på städning och jobb. men än är den inte över. efter att lagt ner typ 4 timmar på mitt rum så är det fortfarande timmar av arbete kvar. Jag vet. jag måste städa oftare. alla säger det. till och med kenyanerna.

.

Av miriam karlsson - 9 juli 2011 13:17

såndär värkande kärlek. liksom gör ont av saknad på något vis.

Av miriam karlsson - 8 juli 2011 23:14

mmm, lever fortfarande på gårdagen.

Skulle nog vilja beskriva mitt liv såhär

livsglädje. galenhet.  kärlek. mys. sommar. sommarlov. jobb. lycka.


Liksom känslan: sol. jeans shorts. jordgubbar. bada. njuta. twister. ni vet, den känslan? Den känner jag. så vill jag ha det också.

SÅ, välkommen in i mitt liv. det är väldigt nära perfekt!

Ovido - Quiz & Flashcards