miriamkarlsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av miriam karlsson - 11 augusti 2011 22:53

Förflyttar mig för en sekund till en annan värld, där jag ser regndroppar falla utan att bli blöt, solen lyser utan att blända och där mörket inte kväver dig om natten.

Av miriam karlsson - 10 augusti 2011 00:04

bara 41% kvar tills drömmen är uppfylld.

Av miriam karlsson - 9 augusti 2011 22:05

Att flyga fram på små vägar som ringlar sig längs skogen. Vinden, solen, ljudet och känslan. Veta att det bara är du och de två du älskar mest.

Obetalbart.

Av miriam karlsson - 8 augusti 2011 18:34

Jag vaknade av den välkända väckarklockan vid 5 för att gå till jobbet. Efter ett besök till verkstaden så fungerar även låset på min bil, en plats där jag förövrigt inte kände mig speciellt hemma. Väl hemma däckar jag i soffan efter en kopp kaffe. min lediga dag imorgon är såååå efterlängtad!

Av miriam karlsson - 7 augusti 2011 00:20

min hud har mått bättre. trust me.  helt illröd går jag runt och försöker att inte luta mig i stolen, inte röra mig i sömnen och undvika att folk ska slå mig. det går verkligen inte bra. bara kläderna i sig gör det hela ganska mycket hemskare. 

när min hud äntligen fick se solen var det för länge, med för lite skydd. Nu sitter jag och hoppas att den jämnt mörkt röda färgen snart ska förvandlas in till jämn, mörk, brun färg. ain't gonna happen.....

Av miriam karlsson - 4 augusti 2011 17:39

aptiten ligger för tillfället på noll. kroppen värker, allt från fötterna upp till svanken, ryggen och nacken. stressen ligger på topp och just nu skulle det vara bra med en powernap. men det ska det inte bli.

Öland väntar på oss och förhoppningsvis blir det sjukt bra väder. ledighet. och mys. nästan packat klart till och med.

Av miriam karlsson - 3 augusti 2011 22:31

Imon bär det av mot Öland. mys.

Förövrigt jobbar jag frukost imon, lite nervöst är det. men ack vad taggad jag är.


But what about the tomorrow
I don't really wanna know
About all the cares and the sorrow
I ain't gonna let it show


I love you. do you know?



Av miriam karlsson - 3 augusti 2011 14:38

Jag är väldigt trött på att laga mat till bara mig själv, så man får gärna komma hem till mig och laga tre rätters middag. idag åt jag korv och pasta. tidigare har jag levt på korv och potatis sallad, korv och klyftpotatis (jag ansträngde mig väldigt mycket då) annars har det blivit korv med bröd ibland också. ja, jag har ätit korv varje dag förutom när jag inte ätit något riktigt middag eller ätit på McDonald's. Annars lever jag på godis, typ.

Borde ta tag i mitt liv, lite. Men det där med mat är ju segt. annat var det då jag frivilligt lagade mat, bakade på min fritid och älskade att göra mina egna varianter av olika rätter. fast det var ju förr, i det förflutna.

Ovido - Quiz & Flashcards