miriamkarlsson

Alla inlägg den 15 december 2011

Av miriam karlsson - 15 december 2011 21:52

Nu ska jag sluta vara så negativ här på bloggen, det är ju faktiskt några stycken som får lida då. Inte så många. faktiskt ytterst få.


Mänskliga rättigheter är väldigt intressant, det kommer bara lite fel i min tidplanering. För jag har tagit sommarlov nu. eeeh, jag menar jullov. Jag är totalt borta och vet inte alls vad jag har planerat in.... och allt annat sånt.

Högst upp i min minneslista ligger att jag är ledig i helgen, annars kommer jag vakna upp på lördag i panik över att jag försovit mig till jobbet. Så nu får jag påminna mig flera gånger om dagen Miriam, du jobbar inte i helgen. Ledig helg, du vet.


Befinner mig i ett gränsland mellan det förflutna och framtiden.   

De kallar platsen verklighet, men jag kallar den dröm.   

Av miriam karlsson - 15 december 2011 14:08

Hur det känns?

Hemskt.

Av miriam karlsson - 15 december 2011 08:56

Nu handlar det om att komma ur detta stark.

Jag kommer knäckas, brytas till marken,

men jag måste resa mig och komma ut på andra sidan. 

Ovido - Quiz & Flashcards