miriamkarlsson

Alla inlägg under januari 2011

Av miriam karlsson - 4 januari 2011 00:49

her love is like the wind. i can't see it but i feel it.


en vacker film att gråta till. inte gråta mer störtlipa. sitta med tårarna flödande nedför kinderna och hulka ensam i ett mörkt rum. en sådan film.


i will always miss her

Av miriam karlsson - 3 januari 2011 18:24

vackert. livet är vackert.


 


dagar som denna är jag så fruktansvärt lycklig över att ha ett jobb. någonstans att gå. att få pengar ifrån. det är så härligt när man knappt vill sluta jobba, när det liksom inte spelar någon roll om jag jobbar en timma till eller inte.

det är fint, väldigt härligt.


dagens problem är ju att jag visst har drogat spotify lite för mycket...... mina timmar råkar vara slut...... oops.....

Av miriam karlsson - 2 januari 2011 23:37

 


Okej, jag hittade mina nycklar. Dom låg visst på min säng under emelies neccesär....

men när ett problem försvinner dyker ju ett annat upp. Denna gången är det att jag inte får mina nedladdningar att börja ladda ner :( sjukt sorgligt eftersom jag planerar att ta mej en kväll, ensam på mitt rum och kolla på "a walk to remember" efter som det sägs vara ett måste att ha kollat på om man är tjej. Eftersom jag planerar att bli mer tjejig känns det som jag kan börja med det :)

men det kan jag ju inte eftersom det inte börjar ladda ner.... suck......


annars är det nog rätt fint.

Av miriam karlsson - 2 januari 2011 15:09

Åååh!!! Jag blir så sur!!! Nu har jag tappat bort min nyckelknippa som innehåller nycklar hem, till garaget, till kyrkan och till skåpet!!!! Jag har verkligen letat överallt och sen kan jag inte ut och gå för jag kan inte låsa dörren!!!!!

JAG HATAR DETTA!!!!!!!!!!!! 

åh nu vill jag bara försvinna, bort härifrån och aldrig komma tillbaka. jag är så fruktansvärt arg, besviken och ledsen :@ 

jag ska dock prata med mina föräldrar och se om dom har gömt mina nycklar, men ändå hela min dag är förstörd för jag kommer bli tvungen att träna när jag kommer från jobbet vid halv 10.

Jag kan inte beskriva hur arg jag är!!!!! :@ :@ :@

Av miriam karlsson - 1 januari 2011 20:27

.





Ibland behöver man perspektiv på allt. Se på situationen med fler aspekter. Trots att det krossar den vackra bilden man hade av allt innan.



.




Av miriam karlsson - 1 januari 2011 16:07


Borde man känns något annorlunda efter nyår? Jag kan nog inte påstå att jag gör det. Det är en dag som alla andra. Men annars om man verkligen vill se framåt mot ett helt nytt år, börja skriva på första sidan i det nya kapitlet är det ju alltid saker man hoppas på och vill.


Jag hade nog tänkt skriva det, men jag kom inte på så mycket och sen har jag ont i huvudet så jag kan inte riktigt tänka.



Förövrigt befann jag mej i allians i vetlanda igår med runt 44 andra XD haha jo, men det var en trevlig kväll och jag är glad att Emelie var där!

Ovido - Quiz & Flashcards