miriamkarlsson

Alla inlägg under november 2011

Av miriam karlsson - 8 november 2011 23:07


mmmm.....  faller in i lyckans dimma. till den där perfekta världen. 

Av miriam karlsson - 8 november 2011 18:15

Be careful little eyes what you see

It's the second glance that ties your hands as darkness pulls the strings
Be careful little feet where you go
For it's the little feet behind you that are sure to follow


Om någon kunde förstå min känsla skulle jag berätta. Någon härlig blandning av kärlek, tacksamhet och lycka. 


I think I love you.....

Av miriam karlsson - 7 november 2011 19:26

Städat och sitter med ljus och nya lakan och lyssnar på musik. Det vackra i vardagen. 


.



Det är sida av mig jag tidigare inte kände. jag tidigare inte visste fanns. men nu finns den, precis som du.

Av miriam karlsson - 6 november 2011 20:47

Staring at you, taking off your makeup.

Wondering why you even put it on.


Min lediga helg bestod av att jobba. och det var så värt det. Lovet gick fort. liksom sprang iväg. men imon är vi tillbaka i vardagen. Det drar igång stenhårt med en lektion och ett möte. Skola hemsöker mig även på nätterna och jag drömde nog mardrömmar om matteboken inatt.  


ta mig tillbaka till er, till léendena. till känslan. Jag hann inte njuta färdigt. 

Av miriam karlsson - 4 november 2011 22:08

drar samma slutsats som så många gånger förut: Jag är SÅÅÅ jobbig. alltså inte bara lite lagom jobbig, utan verkligen a pain in the ass! Och jag är fruktansvärt katig. Men.... Jag bryr mig inte. Ni blir tvunga att leva med det, eller inte leva med mig alls.


Still. I can't forget you make me smile. Laugh. and just feel like..... me.


Jag kanske verkar hård på ytan, men en dag kommer du märka att jag är väldigt mjuk. Långt in.

Av miriam karlsson - 3 november 2011 19:50

Jag skulle snurra på min skrivbordslampa men den ramlade ner (använder den för min taklampa är sönder). Så jag blev arg och kastade den i golvet, fast då gick den också sönder. så nu har jag inget lyse alls på mitt rum. Orkar inte det heller!


Önskar att jag var olyckligt kär, eller vad som. Då hade det i alla fall varit ok att känna så här.

Av miriam karlsson - 3 november 2011 16:15

Det jag vill just nu är antingen att fatta eller att någon dödar mig. Jag är inte tillräckligt smart. och det kväver mig.


Snälla ta mig bort. På något sätt, ta mig bort från verkligheten.

Ovido - Quiz & Flashcards