miriamkarlsson

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av miriam karlsson - 12 mars 2011 15:06

Jag håller på att framkalla foton, än så länge har jag 83 som jag ska framkalla. Det är något speciellt med att hålla i korten, den glansiga ytan, att försöka undvika fingeravtryck. Det är mycket finare, mer på riktigt än att bara ha digitala bilder :) och jag gillar det, plus att det funkar super till scprabooking ;) haha


Jag har funderat på att verkligen bli seriös med sånt kreativt som scrapbooking och fotografering och så. Jag tror jag håller på att bli det, detta är nog första gången jag hittar något jag VERKLIGEn tycker är kul, och avslappnande. Man behöver itne visa det för någon, bara känslan av att klippa, klistra och bara få fram något, likadant med foto. Att göra något som blir relativt bra, vare sig någon ser det eller inte.


Jag har inga problem med att lägga 1000 kr på papper, stämplar, dekorationer, band, tejp, färg och ALLT annat man kan ha nytta av. :D

Ovido - Quiz & Flashcards