miriamkarlsson

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av miriam karlsson - 29 mars 2011 23:32

oj..... bloggen blev orange :O

Av miriam karlsson - 29 mars 2011 21:47

Jag sitter visst och kollar på fotbollsövningar eftersom jag tar min roll som tränare på fullaste allvar. Imon innefattar visst att öva till musikalen och sätta ihop ett bra pogram till torsdagens träning. Min stora fråga i livet numera är hur jag ska få in spontana saker? Vill man träffa mig, eller något liknande krävs det att boka tid några veckor i förväg. Nästa lediga dag är nog den 19:e eller 20:e april.

Fast det är så livet ska vara. och plugga? nej, det gör jag ju inte.


Förövrigt var vi på en föreläsning om sekter, och antagliigen är alla grupper en sekt.  Tillexempel, politiska parti, hela samhället och lite allt möjligt. Se bara på SM09, nej mne jag tycker hon var bra, fast hon ser nog sekter i lite för mycket grupper, skulle jag tro.

Ovido - Quiz & Flashcards