miriamkarlsson

Alla inlägg under december 2011

Av miriam karlsson - 10 december 2011 00:36

But she's touching his chest now

He takes off her dress now

Let me go


Jealousy, turning saints into the sea.

Av miriam karlsson - 9 december 2011 16:20

Några saker jag älskar....

Vänner och alla fantastisk människor omkring mig.

Fotboll

Resa

Indien

Självförtroende. Att kolla in i spegeln och le. 


.... och verkligen inte tycker om.

Ångest av alla former, t.ex så som prestationsångest.

När folk (inklusive mig själv) säger elaka saker och inte tänker på att det finns en anledning till allt. 

Att bli röd i ansiktet. 

Regn och kyla.

Att inte veta vilken av alla roller jag spelar som verkligen är jag. 



I remember we were driving driving in your car 
The speed so fast I felt like I was drunk 
City lights lay out before us 
And your arm felt nice wrapped 'round my shoulder 
And I had a feeling that I belonged 
And I had a feeling I could be someone 

be someone 



Av miriam karlsson - 8 december 2011 22:40

 

I'm coming out of my cage 
And I've been doing just fine 
Gotta gotta be down 
Because I want it all 


I just can't look its killing me 
And taking control 

I never

I never

Av miriam karlsson - 8 december 2011 15:29

Snart väntas träning i minusgrader och snö, ute, på konstgräs. Bland det bästa i veckan. Förutom att mina lungor kommer kollapsa av kylan. Been there, done that. 

Tänk sedan gräspremiären, när du går springer med bollen längst kanten på riktigt gräs för första gången på året. Den där käslan jag knappt känner längre. 

Av miriam karlsson - 7 december 2011 23:42

Ibland glömmer jag bort vilka roliga, härliga, sjuka, mysiga, söta och bara galna människor jag jobbar med. guldkant på livet.


More than I asked for, and changed my life, my point of view. Laughter, smiles, confidence, appreciation, sympathy and so much more. That's what you've given me, this far.

Av miriam karlsson - 6 december 2011 23:00

Jag vill beskriva hur mycket det betyder och hur glad jag blir.

Men alla ord blir bara bleka kopior av verkligheten.



I could die for you if I had to. Did you know that?

Av miriam karlsson - 5 december 2011 17:55

Golden heart. That's what you are. 

Av miriam karlsson - 4 december 2011 21:24

Jag försöker fånga den del av mitt hjärta som blåser bort med höstvinden. 

Det gör ont att se det försvinna. 


En dag kommer jag berätta allt för dig.  

Du kommer få veta de mörkaste hemligheterna.

Det som ingen vet, och ingen mer än du kommer få veta. 





.

Ovido - Quiz & Flashcards