miriamkarlsson

Alla inlägg under december 2011

Av miriam karlsson - 4 december 2011 18:45

Is it okay that I care about you?


Trots att allt börjar gå mot slutet finns det vissa saker som lyser genom allt. Varma ord som tatueras på mitt hjärta. 


 

Av miriam karlsson - 2 december 2011 17:40

Jag har kommit till den punkten då jag allvarligt funderar på att flytta ut i skogen och isolera mig från allt utvecklat i samhället. Utvecklingen, tekniken och industrialiseringen har gett oss pengar, problem och olycka. Nästa gång ska jag skaffa mig lite ryggrad och skälla ut er så ni fattar att allt jag kräver är att ni tar på er ansvaret. Att ni erkänner att det är fel!

Av miriam karlsson - 1 december 2011 21:55

I wish you could se that I just want to remove my shell, and show you who I am inside.

I wish you started smile when you see a text from me, just like I do when I see a text from you.

... but to wish will never be enough. 




A part of me will always adore you, and you gave me some energy. Energy enough to have faith.

Thank you.

Ovido - Quiz & Flashcards